Irmelin - den starka

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av irmelin - 13 augusti 2012 16:37

Då ska jag styra kosan mot Skinnskatteberg och förhoppningsvis hämta hem en rockard som jag tingat. Jag är ju inte känd för att vänta så givetvis blir det en vagn redan innan vintern :) Snälla Ann-Marie rådgav mig i hur stor vagnen skulle vara för att passa herr häst och efter lite sms:ande så hittade jag alltså den här. Gillar verkligen att den har ett upphöjt säte, det har mycket varit grejen med mig och körning - att man oftast sitter så förbenat lågt ner bakom hästen. Nu har man bakbenen en bit ifrån sig (Goliath har iofs aldrig sparkat) och ser vägen och omgivningen ordentligt så att man kan vara lite förutseende i körningen.


Lite färg och uppfräschning så!


 

Av irmelin - 13 augusti 2012 16:37

Då ska jag styra kosan mot Skinnskatteberg och förhoppningsvis hämta hem en rockard som jag tingat. Jag är ju inte känd för att vänta så givetvis blir det en vagn redan innan vintern :) Snälla Ann-Marie rådgav mig i hur stor vagnen skulle vara för att passa herr häst och efter lite sms:ande så hittade jag alltså den här. Gillar verkligen att den har ett upphöjt säte, det har mycket varit grejen med mig och körning - att man oftast sitter så förbenat lågt ner bakom hästen. Nu har man bakbenen en bit ifrån sig (Goliath har iofs aldrig sparkat) och ser vägen och omgivningen ordentligt så att man kan vara lite förutseende i körningen.


Lite färg och uppfräschning så!


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards