Irmelin - den starka

Alla inlägg den 8 november 2011

Av irmelin - 8 november 2011 08:52

Märker att jag inte bloggar lika mycket längre...det beror mest på att lillklimpen inte sover lika långa stunder längre och dessutom är han liksom mer ivägen  nu för tiden när han ligger på amningskudden vid tangentbordet. Jag får försöka kränga runt mina armar runt hans långa kropp så gott det går :)


Men en liten uppdatering fotovis ska vi väl kunna få till....vi börjar med några suddiga godbitar från när prinsen låg på skötbordet för några veckor sen.


             


Sista lördagen i oktober månad hade vi min ena syster med familj på besök. Vi myste, grillade korv, gjorde "stan" och bara njöt!


                         


Sådär lagom chockad :)


I helgen som gick hade vi låtsasmoster Karin på besök men hon blev inte med på någon bild. Lika roligt hade vi för det! Det är bara synd att hon bor ända långt bort i Sundsvall....


Igår tog jag och Bus en tripp till Borlänge och lämnade tillbaka golv, köpte en nödvändighet till hästen, present till maken och Jacobs allra första Fars-dag-present. Det finns mycket roligheter att glädjas över när man har barn!


Däremot har jag inte haft lika roligt åt Bus som haft en ätperiod och tar sig tre mål under natten förutom kvällsmålet. Dessutom har han vaknat tidigt på morgonen och inte velat somna om.... - mamman trött. I natt åt han lika ofta, låg även och snuttade/åt nästan en timma mellan 5 och 6 och gjorde det svårt för mig att sova. Sen lät jag honom ligga kvar bredvid mig i sängen och väcktes inte förrän kvart över 7 av att Bus låg och släppte brakare. När han vaknade till ordentligt var han idel solsken och underhöll sina föräldrar en god stund innan det var dags för blöjbyte. Så idag är jag i alla fall lite piggare :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards