Irmelin - den starka

Alla inlägg den 14 november 2010

Av irmelin - 14 november 2010 21:38

Idag har varit en riktigt härlig hästig dag!


Först åkte jag ut till Goliath på förmiddagen och styltade omkring en stund ute på grusvägarna där modden inte var riktigt lika illa som ute i skogen. Tränade lite på halter och igångsättning till trav, vilket funkade hyfsat på taggad häst. Han är i alla fall inne i en riktig mysperiod, min lilla häst. I går kväll när jag kliade honom under manen ställde han sig med nosen vid mitt öra och snusade och pillade med mulen. Mys!



Dagens stora event var dock långturen på Janolsgården som jag och polisen gett vår vän Anna i present. Det blev en riktigt lyckad tvåtimmarsrunda med mycket trav och galopp. Jag red ponnyn Sindad - barbacka, men efter att ha fått in känslan så gick det fint. Barbackagalopp är alltid en höjdare!


                                       


  


Ja - jag ringde till min far och gratulerade :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards