Irmelin - den starka

Alla inlägg den 8 september 2013

Av irmelin - 8 september 2013 19:29

Jag vet inte om det beror på att Pila kör på havrefri diet numera eller om det är något annat. Hur som helst så är hon mera cool och "med" mig när vi tränar.

Vi kan nu skritta i nedåt framåt samt samla upp några steg, öppna på rakt spår några steg, förstå hjälpen för sluta samt ibland få en travuppgång där hon börjar niga med bakbenen istället för att bara skjuta på. Idag envisades jag till och med med att få en uppgång i vänster varv som är hennes svåra varv. Jag är faktiskt skitnöjd med vår utveckling!

Av irmelin - 8 september 2013 09:20

Av irmelin - 8 september 2013 07:17

Jag vet inte varför men förut tyckte jag att vita kaniner såg rätt vanliga och tråkiga ut. Vad tror ni att jag tycker nu? ;-)

Molly! En riktigt söt lejonhuvad dvärgvädur som dessutom är så snäll och social.

Humle är ju också rätt fin :-) Tror dock att den ljusa bruna pälsen ska fällas i sinom tid så att han blir mörk igen.

Det märks att Humle har varit stressad efterr Mollys ankomst. Det tar tydligen ett tag innan pojkhormonerna går ur kroppen så det hade nog varit klokt att vänta egentligen. Men nu börjar han coola ner och öronen ligger allt mer rakt ner - om det nu har något samband. Det får ändå dröja ett tag innan jag sätter ihop dem, några bebisar ska vi inte ha!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards