Irmelin - den starka

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av irmelin - 27 mars 2013 13:59

Hehe, han testar då minsann gränserna nu, den lille Humle! Idag när jag städade buren skuttade han fram för att kolla vad jag hade för mig och sen smakade han helt sonika på min tumme. Inte hårdhänt men ett litet nafs blev det. Stunden senare testade han även HH-tröjan. Jag föste iväg honom med handen båda gångerna, han ska ju inte få för sig att sånt där lönar sig heller! Fast han är ju riktigt charmig måste jag säga, kul att han har lite go' i sig och inte är en blygis längre. Han kurar gärna ihop sig mellan kantbrädan och min arm och sitter där så att jag kan klappa på honom.


Fick två bra lyftningar också helt utan krångel. Väl uppe i famnen blev det lite snacks och när han började tänka på refrängen fick han sitta kvar en liten stund till så att han var stilla innan jag lät honom skutta tillbaka in i buren.


Hämtade in en ny gren av sälg till honom, mycket intressant och gott. Men sen blev han så trött så han hoppade in i sitt lilla hus och slocknade :)


Ni har väl aldrig tröttnat på kaninbilder, va? I så fall gör ni det nog nu....


                                   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards