Irmelin - den starka

Alla inlägg den 25 januari 2015

Av irmelin - 25 januari 2015 17:11

Efter ett visst otrevligt sjukdomstillstånd är vi nu igång igen. Skridskoåkning på förmiddagen och ponnydejt på eftermiddagen.

Jacob gör minsann framsteg på skrillorna. Han kör mest med en spindel att hålla sig i och som vi kör honom med. Idag ställde han sig dock fritt och tog sig fram litegrann. Lisen har inga skridskor men är vansinnigt avis på brorsan som får åka, hon får låna hjälmen o åka i Jonas famn någon minut. Då skiner hon som en sol och säger "mera"!

Ponnydejten har jag och Jacob flörtat till oss hos Elisabeth som fått hem sin shettis Odette. Vi är nog lika förtjusta alla tre, förhoppningsvis blir Odette det också ? Hon är fortfarande unghäst och trulsat runt i hagen så det här med att tålmodigt stå still är något rätt nytt. Men jag är imponerad av båda fröna idag. Jacob är inte rädd av sig men aktar sig ändå lite när det behövs och Odette var följsam och gav oss det utrymme vi bad om. Hon kommer säkerligen bli en toppenponny, vilja, humör och energi - precis min smak!

Bildbomb såklart!

Högst irriterande att bilderna på högkant inte vänds rätt och inte kan jag ändra dem från mobilappen heller.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards