Irmelin - den starka

Alla inlägg den 4 februari 2014

NH

Av irmelin - 4 februari 2014 20:42

Jag är verkligen glad att jag kommit i kontakt med NH redan under unga år för det gör att jag ofta återvänder till detta när jag stöter på problem. De sju lekarna utformade av Parelli ger en bra grund att stå på och när något krånglar i ridningen/körningen är det oftast något i denna grund som inte fungerar.

Vi har börjat fokusera mer på kommunikation och tolerans för Pilas del. Hon är en RBE i pressade lägen och LBE när hon är trygg. I måndags hade Pila och Torbjörn besök av Anna som gav dem en del att fundera och träna på.

Det här har gett mig en hel del tankar och idéer om hur jag ska lägga upp min tid med Pila. Vi får väl se vad vi hittar på imorgon!

Hade en sovande Lisen och en rätt duktig Jacob mig!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards