Irmelin - den starka

Alla inlägg den 31 juli 2012

Av irmelin - 31 juli 2012 17:23

Idag har vi varit i storstan, åtminstone Borlänge och shoppat loss. Det blev ju inget Ullared eftersom makens rygg pajade så nu fick vi slösa pengar på närmare håll istället. Maken hittade för en gångs skull massor av tröjor för ett bra pris (det ÄR dyrare med killkläder), Jacob fick en sulky så vi slipper släpa med barnvagnen varje gång vi åker någonstans. Vi inhandlade även ettårspresenten som jag tror blir riktigt bra - ni får vänta och se tills på lördag :) Själv hittade jag ett par jeans på HM för 299 spänn, en blå skjorttunika som var modell snyggare på VM och ett vitt linne som man alltid tycks vara i behov av. Det bästa av allt var en svart höstjacka, North Bend, en sån som jag "alltid" velat ha :)


När vi ändå höll på blev det lite nätshopping när vi kom hem. Jag är i stort behov av en höst/regnjacka att rida i och jag har hittat en perfekt lite längre modell på Horze. Det var gratis frakt till och med idag så jag slängde med några reflexer också när vi ändå var i farten.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards