Irmelin - den starka

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av irmelin - 18 juli 2012 14:09

                     

Av irmelin - 18 juli 2012 14:06

Igår kom alltså  Max och Tindra  för att hålla Goliath sällskap. Dippis hann också träffa de nya polarna innan han åkte. Allt verkar ha gått bra och jag hoppas det håller i sig!


                             

Av irmelin - 18 juli 2012 09:33

Igår firade jag och maken vår 2 åriga bröllopsdag! Snälla svärföräldrarna tog hand om Jacob medan hans mamma och pappa åkte till "storstan" Borlänge och förlustade sig. Vi åt varsin stor tallrik med sushi på Sushi Lovers - riktigt gott även om Ludvikas egna sushibar är snäppet godare trots allt. Sen blev det biljardspel i två timmar...det var roligare än vad det gick bra för min del :) Avslutningsvis sjönk vi ner i biofåtöjerna framför Snowhite and the Huntsmen. Riktigt sevärd film må jag säga!


Vi fick en härlig kväll på tu man hand och möttes hemmavid klockan tolv av en son som precis råkat vakna till när svärmor drog av en nysning som hette duga :) Sonen somnade dock ganska snabbt igen och eftersom han blev kvar i vår säng så har jag för första gången på vääääldigt länge sovit hela natten. (Dock bara till klockan 6 när det var dags att gå upp till jobbet.)


Bäst på kvällen var kanske ändå ett magiskt litet mms som gav en tår i ögat.....   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards