Irmelin - den starka

Direktlänk till inlägg 23 september 2011

Bildbomb

Av irmelin - 23 september 2011 14:24

Jag och Lillprins Bus har varit på friidrottsdag nere på Hillängen, inte för att vi sportade så mycket själva men vi tog några foton åt pappa som han skulle ha till jobbet. Efter en liten stund tog vi en rask promenad bort till Willys och handlade billiga blöjor och mat inför helgen. Särskilt billigt blev det dock inte ändå...huva vad det kostar att ha barn och äta mat!


Bus hann bli lite småsur innan vi kom hem igen men sen har han varit så pratglad och go'. För tillfället ligger han och luftar och lyssnar på barnvisor och försöker låta bli att somna   


För någon som gillar att foto på hobbynivå så är det ganska tacksamt att ha världens sötaste son. Inte mindre än 91 kort knäpptes av på rätt kort tid...alla blir dock inte som man vill så här kommer ett urval av de som lyckades. Det blir ju massor iaf, men jag tror inte att ni misstycker   


Bus gillar pussleken!

 

"Please don't take my banana"

       

                                       

 
 
Zäta

Zäta

23 september 2011 16:09

Längtar ännu mer nu!

http://blogg.zettervall.se

 
Linda

Linda

24 september 2011 13:46

Sv: Ja visst, egentligen bör de sätta spegel eller någon slags varningskylt i sådana kors, visst ska man vara uppmärksam och jag skäms skjortan ur mig, men olyckor händer ju så lätt.

Jag har ingen erfarenhet av bomlöst så jag ska inte yttra mig så mycket men jag tycker dom är otroligt fula och det känns som om man sitter i en soffa:S Tycker inte man får en sådan bra sits/stöd!

Men berätta gärna lite du om den bomlösa sadeln!

Detta med kil och rundbossor har du alldeles rätt i, jag har under senaste tiden letat efter sadlar med rundbossor faktiskt (de som går under sätet) men finner ju inga :( Sedan kan jag inte så super mycket sadelmärken. Suck blir less på det här.

De sadlar jag hitills haft till Fifa har sadelprovare tagit ut och tipsat mig om.

http://www.mittangsull.blogg.se

 
Linda

Linda

24 september 2011 15:18

Sv: Nemen, vad gullig du är, tack antar jag :)

Fick du min kommentar ang bomlöst?

Din bebis är något så fruktansvärt söt. Våran kurs nu handlar om småbarns utveckling, väldigt intressant :D Mycket händer under denna tid!!

http://www.mittangsull.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av irmelin - 3 april 2016 22:17

Några trädgårdsbilder från dagen...men de känns som ett skämt och oerhört oviktiga efter flera av de inlägg som finns att läsa på FB. Människor som är hatiska, som vill bygga murar och använder våra gamla och sjuka som svepskäl. Om än kroppen int...

Av irmelin - 27 mars 2016 16:52

Äntligen lite långledighet och ett ypperligt tillfälle att vara ute och njuta av den begynnande våren! Vi har ju kanske ett litet annorlunda synsätt på det här med att slappna av och njuta. Eftersom huvudet får slita på vardagarna är det underbart at...

Av irmelin - 20 mars 2016 20:14

Nu har vi bestämt att våren är här och dagarna tillbringas mest utomhus. Vår familj älskar att vara ute och därför lägger vi kanske mer tid och pengar ute i trädgården än inomhus. Lisen har blivit så glad i att mata kaninerna men idag var det Jac...

Av irmelin - 27 februari 2016 13:20


Min fina bergsklematis i rosa och vitt har överlevt vintern i frostvitt mörkt garage och nu får den vakna till liv i uterummet. En omplantering och klätterstöd så hoppas jag att den ska trivas! ...

Av irmelin - 8 februari 2016 16:27

Idag har rosorna fått skuggnät inför den stundande vårsolen. Risken finns att rosorna vaknar innan tjälen gått ur marken och då kan de inte dricka vatten. Så nu lurar jag dem att sova ett tag till.... Örtagården har skickat mina fröer med luktvi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards