Irmelin - den starka

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av irmelin - 22 augusti 2011 12:26

Närhetsbehovet fortsätter. Tror att jag har lyckats ha honom i vagnen i sammanlagt 10 minuter idag. Efter en liten stund vaknar han och så måste man prompt ta upp honom och ha honom i famnen. När vi åt tacos hos svärföräldrarna igår kväll förbarmade sig svärmor över Bus och höll honom medan mamma fick äta sig mätt. Och under fikan med min vän Anna fick jag sitta med Bus i famnen hela tiden, även om han sov. Jag visste ju vad som skulle hända om jag försökte lägga ner honom. Och nu har han nöjt sig med att ligga på amningskudden vid min mage medan jag försöker skriva och surfa lite   


Maken bevittnade dock något fantastiskt här på förmiddagen. Han hade lagt Bus på mage på golvet och rätt som det var så rullade Bus över till rygg! Jag har läst såhär i efterhand att bebisar kan göra så av ren tillfällighet väldigt tidigt, men nog blir man imponerad av lillfisen!


Sen skulle jag tro att han har fått torsk på tungan, en sorts svamp som visar sig som en vit beläggning. Maken fick order om att köpa Ramlösa som vi ska gnida med på tungan samt doppa nappen i. Hoppas det hjälper. Får fråga på BVC på torsdag annars om de rekommenderar något annat medel om detta inte hjälper.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards