Irmelin - den starka

Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

Godbitar

Av irmelin - 23 februari 2010 20:39

Här om dagen såg jag och sambon på en film. Sambon hade fått den stora äran att själv välja film och inte så förvånande valde han Manegement med Jennifer Aniston. Man behöver inte fundera två gånger över filmvalet med tanke på en av skådespelarna...!


Nu är det såhär att jag har hört att vissa par har på skoj och på blodigt allvar gett varandra ett frikort. Frikortet innebär att man är i sin fulla rätt att hångla upp en person som inte är ens äkta hälft/sambo el liknande. Personen är oftast en kändis och får ena hälften till det med kändisen har den andra hälften inte rätt att bli svartsjuk eller göra slut osv.


Sambons frikort skulle utan tvekan vara Aniston. Vet inte riktigt vad han ser hos henne. Hon har en ganska ful, opererad näsa. Hon har klippt en vidrig page istället för det faktiskt rätt snygga långa hår hon en gång hade i Vänner... Ja, det var väl det.


Jag har gått och funderat på vem jag skulle vilja utse som mitt Frikort. Det är ju rätt lurigt eftersom det finns bra många snygga karlar att vila ögonen på. Se men inte röra, heter det ju. Idag surfade jag dock runt på tuben och fick se att bandet 30 seconds to Mars har släppt en ny skiva. Jag gillar verkligen det bandet. Framför allt gillar jag deras sångare Jared Leto. Han stal mitt hjärta i ungdomsserien Mitt så kallade liv, där han spelar mot Claire Danes (som också har en ful näsa). När jag fick höra att han dessutom sjöng var jag rätt fast. Så nu har jag bestämt mig, Jared Leto är mitt frikort. Han är - som det verkar- även singel för tillfället så varför inte liksom?! Om ni kikar på deras senaste video förstår ni vad jag menar... Synd bara att karln även kan se ut som en luffare och klä sig i mycket märkliga outfits mellan sina dösnygga ögonblick.


http://www.youtube.com/watch?v=GjJmYnTxT3w


Jaha, så vem är ditt frikort??



 
 
Zäta

Zäta

25 februari 2010 09:15

Den där grabben ser bara svår ut. Typiskt hustrumisshandlarutseende.

Jag tror du gillar honom bara för att videon innehåller en häst och massa cyklister.

Själv föredrar jag män som ser lite ruffare ut. Hårda på ytan men mjuka innuti. Som han som spelar "Vidstige" eller vad han nu kallas, i Sagan om ringen.

http://blogg.zettervall.se

 
Ingen bild

Emma

26 februari 2010 21:46

Dregen i Backyard Babies kanske... Har alltid tyckt att han är så himla läcker! Annars håller jag väl med Zäta, Viggo Mortensen är snygg i Sagan om Ringen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av irmelin - 3 april 2016 22:17

Några trädgårdsbilder från dagen...men de känns som ett skämt och oerhört oviktiga efter flera av de inlägg som finns att läsa på FB. Människor som är hatiska, som vill bygga murar och använder våra gamla och sjuka som svepskäl. Om än kroppen int...

Av irmelin - 27 mars 2016 16:52

Äntligen lite långledighet och ett ypperligt tillfälle att vara ute och njuta av den begynnande våren! Vi har ju kanske ett litet annorlunda synsätt på det här med att slappna av och njuta. Eftersom huvudet får slita på vardagarna är det underbart at...

Av irmelin - 20 mars 2016 20:14

Nu har vi bestämt att våren är här och dagarna tillbringas mest utomhus. Vår familj älskar att vara ute och därför lägger vi kanske mer tid och pengar ute i trädgården än inomhus. Lisen har blivit så glad i att mata kaninerna men idag var det Jac...

Av irmelin - 27 februari 2016 13:20


Min fina bergsklematis i rosa och vitt har överlevt vintern i frostvitt mörkt garage och nu får den vakna till liv i uterummet. En omplantering och klätterstöd så hoppas jag att den ska trivas! ...

Av irmelin - 8 februari 2016 16:27

Idag har rosorna fått skuggnät inför den stundande vårsolen. Risken finns att rosorna vaknar innan tjälen gått ur marken och då kan de inte dricka vatten. Så nu lurar jag dem att sova ett tag till.... Örtagården har skickat mina fröer med luktvi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards