Irmelin - den starka

Alla inlägg den 9 november 2009

Av irmelin - 9 november 2009 18:44

Idag har jag ett sånt otroligt hästsug! Det känns som att jag inte gör så mycket meningsfullt med min fritid och klättrar snart på väggarna både psykiskt och fysiskt. Som medryttare just nu kan jag ibland rida tre gånger på en vecka eller inte ens en gång när hästägaren väl är hemma. Från att ha haft egen häst att ta hand om så gott som varje dag hela veckan så är det en ganska stor omställning. Tankarna virvlar gärna iväg med mig emellanåt...skaffa häst när vi har köpt hus...skaffa häst när vi har gift oss...skaffa häst NU och dela ihop med en kompis för att halvera skötsel och pengar... Ett är i alla fall säkert, det är DRYGT att INTE ha häst när man är en hästmänniska!!


Ibland när man mår rätt kasst och känner sig otillfredsställd med tillvaron är bland det bästa att köra bil med radion på full volym och bara KÄNNA musiken. Det var just vad jag gjorde när jag for från jobbet i eftermiddags och då var det den här låten som mitt kära P3 spelade...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards